LETNJA SALATA

ODLIČNA LETNJA SALATA

Odlična letnja salata jedan zaista sjajan, lagan recept za letnju salatu sa prolećnim zelenilom, avokadom, semenkama suncokreta, šargarepom, cherri paradajzom, smeđim pirinčem i još mnogo toga!

Ovaj hranjiv, lagan, ali ispunjavajući recept za salatu za večeru ili ručak postaće vam omiljen tokom vrućih letnjih meseci.
Ako su vrući krajevi sa mnogo stepeni tamo gde živite i tražite recept za večeru za punjenje stomaka koji vas neće opteretiti dok je pripremate, na pravom ste mestu!

Letnju salatu menjam tako da dodajte životinjske proteine u zavisnosti od nivoa aktivnosti i potreba. Pečena seckana ćuretina, tvrdo kuvano jaje, pečena piletina ili hrskavi losos.

LETNJA SALATA
FOTO: pinterest

Za preliv salate koristite cezar dresing salatu.

Braon pirinač. Možete li ga dodati u salatu? Smatramo da je salata lakša kada se kombinuje sa otpornim škrobom, poput Braon pirinča.
Za sve je slatko povrće poput šargarepe i kupusa sa kvalitetnim lisnatim zelenilom, hrskavim orasima ili semenkama zajedno sa kremastim ukusnim avokadom zarolano sve ukusnim domaćim prelivom jedina formula koja vam je potrebna da napravite veličanstvenu letnju salatu!

Sastojci za letnji salatni recept:

• Prolećni zeleni zeleni
• Avokado
• Rezana mrkva
• Kupus
• Cherri paradajz
• Smeđi pirinač
• Sjemenke suncokreta
• Bundeva

Promenite povrće prema onome za šta ste raspoloženi i prema onome što je na raspolaganju!

Koliko ljudi služi ovu salatu?

Po našem mišljenju, 2. Međutim, uzmite to sa zrnom soli, jer konzumiram ogromnu količinu hrane, tako da ovo može da služi bližim 3 u standardnim ljudima. Ako ga služite kao prilog, možete ga razvući na 4 do 6 ljudi u zavisnosti od nivoa gladi ljudi koji poslužujete.

PROČITAJTE JOŠ: Napitak za dobar početak dana


Prilagodbe recepta:
Pomiješajte zelje koristeći špinat, rukulu ili srca salata kombinaciju istih.
Zamenite semenke suncokreta i semenke bundeve za pečene orahe, rezane bademe ili pekan.
Upotrebljavajte beli pirinač ili kvinoju umesto smeđeg pirinča ili ga čuvajte bez zrna.
Dodajte svoje omiljene životinjske proteine. Volim dodati tvrdo kuvano jaje, pečenu ćureće meso ili pečenu piletinu ili losos.

FOTO: pinterest

Izvor: theroastedroot

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *