Srbija - zemlja velikog

“Srbija – zemlja velikog potencijala za francuske turiste”

Srbija – zemlja velikog potencijala za francuske turiste…
Na konferenciji za medije koju je organizovalo Udruženje “Ja volim Francusku” danas u Press centru UNS-a, srpski mediji sreli su se sa francuskim kolegama najprestižnijih francuskih medija koji su podelili iskustva tokom posete Srbiji, dajući nam mogućnost da « sami sebe vidimo očima drugih ».

Predstavnici prestižnih francuskih medija: “Tour Mag”, “Quotidien du tourisme”, Magazine “La Provence” , “Magazine “Proces Alimentaire”, Magazine “Prestige”” et Sante” i Magazine “Infosvin” boravili su u Srbiji od 22. do 25. septembra, u okviru studijske posete u organizaciji Udruženja “Ja volim Francusku”.

Cilj ove posete bio je da se francuski mediji upoznaju sa srpskim znamenitostima i kulturnom baštinom i prenesu svoja viđenja Srbije našim medijima. Imali su priliku da upoznaju lepote Srbije – Beograda, Topole sa Oplencem, Aranđelovca i Zlatibora.

Tokom konferencije preneli su svoja iskustva srpskim kolegama, posebno istakavši oduševljenje prirodnim lepotama, kulturnim sadržajem naše zemlje koja im je bila do sada nepoznata. Istakli su da su oduševljeni našim vinima, nacionalnom kuhinjom, gostomprimstvom.

Takođe, naglasili su da Srbija ima veliki potencijal za francusko tržište, ali i da bi trebalo više da uloži turističku promociju svoje zemlje koja je i dalje nepoznata i neotkrivena Francuzima, uz apel da bi bilo poželjno da postoje lou kost letovi između dve zemlje.

Poseta je realizovana u partnerstvu sa Air France-om, hotelima Zepter Beograd, Iris na Zlatiboru i Oplenac na Oplencu, Turistističkim organizacijama Beograda, Topole i Zlatibora, kompanijom Jumbo travel, Vinarijom Aleksandrović, Udruženjem vinara Beograd, Klinikom za plastičnu hirurgiju Diona i Destilerijom Krunska. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

 

Udruženje “Ja volim Francusku” unazad godinama kontinuirano radi na promociji Srbije, njenih turističkih, kulturnih i ekonomskih potencijala na francuskom tržištu.

Organizovanjem prošlogodišnje konferencije za medije, na kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera, nakon 27 godina francuski tur-operateri su se vratili našoj zemlji.

Glavna inicijatorka obnove međunarodne turističke saradnje dveju zemalja i predsednica Udruženja „Ja volim Francusku“ istakla je na konferenciji za medije održanoj danas u Press centru UNS-a da je ponovno uspostavljanje turističke saradnje dovelo do poboljšanja odnosa Francuske i Srbije, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i u pogledu ekonomskih i bilateralnih odnosa.

Prema podacima Turističke organizacije Srbije, povećan je broj noćenja francuskih turista za 21 odsto u 2019., u odnosu na prethodnu godinu.

Mesto-za-rekl-300x156

Na osnovu sprovedenih istraživanja, Udruženje “Ja volim Francusku” prepoznalo je interesovanje francuskih turista za upoznavanjem prirodnih lepota i kulturnog nasleđa, običaja i etno gastronomije naše zemlje, pre svega Beograda, Topole sa Oplencem, Aranđelovca i Zlatibora i organizovalo je studijsku posetu francuskih novinara Srbiji, od 22. do 25. septembra.

Na taj način, projekat je direktno povezan sa glavnim ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025, u pogledu povećanja broja dolazaka i noćenja stranih turista i deviznog priliva od turizma.

Izvor: Press centar UNS/Ivan Mitić
www.presscentar.rs/ Ivan Mitić

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *